Friday, April 10, 2009

always in my memory...

salam...akhirnya stlh 12 thn bersama-sama dari budak hingusan smpai la jd budak "u"...inilah kami..pya, naj, aku..x-semekarian 01.1st batch of forveci..aku tau rmai x-school aku yg da keja, x silap aku plng rmai jd teacher..we'r among of them, just wait n see...:P..boleh dikatakan kamilah yg blajar pling lama antara sume2 drg..ada pun purt jak la, futher stdy dia..(ada lg kali yg x tersebut)..tp itu xde hal la..ilmu itu yg pntg..aku ni pun rs cm msih kosong je otak..versi hilang ingatan..well,mgkn ini lah the last gathering kita sblm msing2 akan msuk alam pekerjaan..waaaaaa...!!!rs sebak pun ada..sedih nk tinggalkan UM.sedih nak tinggalkan member..sedih nak tinggalkan pensyarah...sedih nak tinggalkan semua apa yg ada disini...

bertemakan warna hijau dan hitam, tanggal 8 April 09 kami melakar sebuah lg sejarah...hehehhe, bukan sejarah dunia la..sejarah dlam kamus hidup kami keluarga SMPI 0506..bertempat di INTEKMA resort, shah alam..sila nikmati gambar2 dbwh ni..hehehhehe...

THIS IS MY FRIENDS.....!!!


em...sbnrnya sblm dinner ni, ada dinner kolej..wt kt tmpt dulu jugak..Palace of the Golden Horses..tp nak upload pun sme je gmbr..tukar tudung je, coz dinner kolej tema PINK, so kna pkai tdng kale pink..dinner batch plak kale ijau, tukar tudung je lah...heeeeeeeeeeeee... xde ms sbnrnya nk p bli bju..kna minggu yg pling tough gtu! tp mengenangkan ini adalah tahun terakhir aku di sini..pg jela..pkai je apa2 yg ada..em jauh jubah ni dtg tau.siap naik kapal terbang lg..:P

No comments:

Post a Comment