Tuesday, March 10, 2009

not just a blank story about myself..

salam..alhamdulillah,siap gak akhirnya tugasan 2 aku tu..hehhe,tp bru 98%.yg 2% lgi nnt hr khamis..em..aku dpt komen frm visitors guest? ya, ms memula aku stat wt blog (xsmpai pun sbulan lg) aku pena gak terfikir nak wat blog ilmiah ke ataupun blog santai..aku x pilih ilmiah coz aku mmg nak mencoret je. dn memang suma yg aku tulis 2 mmg kuar dr kepala hotak aku ni.ms 2 aku tulis, ms 2 la kuar sume bnda2 tu..adakah aku mencarut dgn begitu teruk sekali?ataupun aku terlalu bercerita about myself dan xde faedah langsung?aku pun mula berfikir dan berfikir smpai sekarg..aku bukan la pro dlm hal blog memblog ni..then aku suka bc blog org yg santai2..aku terfikir lg, adakh sekadar tuk mencetuskan satu fenomena? ntah!!! bak kt nabil lu pikir la sndri....

No comments:

Post a Comment