Thursday, March 5, 2009

entah

setelah kesakitan hati menjadi semakin ilang, aku pun menulis la...em,sbnrnya kna trn p dwn mkn nih! mjlis MPD fasa1.tp aku wt hal xnak pg, xnak turun..

1. rs cam malas2 jugak sebab rmai org disana...
2. bnyk keja kna buat..cri bahan PIDM..wat keja Multimedia ( i chose kempen merokok) ngh cri bahan jugak...
3. lapar teramat sgt, xsempat tunggu...2hr da xmkn nasi...(huhuhu,drg wat anounce time azan tgh berkumandang....)

pdhl dulu aku adalah antara org kuat MPD..aku pena jd TP sblm 2 jd ajk cenderahati..aku suka melibatkan diri ngn aktvt kolej sbnrnya.tp mgkn sbb aku dah terlalu jemu..huhu, 4 thn sda be..mgkn klu bnda bru ok gak..like...puisi?! heheheh..sbb MPD gak aku dpt menjejaki palace of the glden horses, hotel istana, sunwey hotel n spa...em,thun ni wt kt palace jugak..yg bestnye tema PINK! ngeh3..favret color aku tuh!klah, nk p solat pas2 nak p mencari makanan...hoooo

No comments:

Post a Comment