Thursday, March 5, 2009

sahabatku...

macik, aku tgk blog ko..aku terbc 2 entry yg membuatkan aku tersentak dgn tiba2..terdetik dhatiku...Ya Allah...banyk benda yg sudah aku sia2kn dlm hidup slama ini..aku hdup terlalu dlm keadaan senang.xpernah punya masalah, beban yg berat..aku hidup sihat wpun kekadang tensyen memikirkan badan mkin sihat..rupanya ada org yg survive berjuang untuk meneruskan hidup...'berjuang untuk hidup...' mgkn org akn anggp itu hnya entry yg biasa2 je.tp bgi aku dan mungkin sebahagian geng seperjuangan anggp itu adalh sesuatu yg sgt luarbiasa...(aku rs nk nangis...)..aku tau ko sgt2 survive melawan benda 2...ko sgt2 survive tuk hidup, belajar bersama2, xpena jemu memberi tunjuk ajar, sentiasa tersenyum....mengenggam segulung ijazah, berkhidmat tuk kuarga, membalas jasa ibu dan ayah...insyAllah..ko mesti berjaya..ko akn dpt buat semua tu..aku yakin..

No comments:

Post a Comment